Wednesday, May 30, 2012

Berdiri Seorang Perindu

          Salam..lama x update, jadual pun padat..After kasanova, aku terlibat dengan FOH utk API(Akulah perempuan itu), then Perantau Zaman aku jd MC..last sekali Teater Komedi Kelab Kelahi...paling latest kelab kelahi memang sempoi abis la..rugi sapa yg x mai..huhuh

                 Nak dijadikan cerita, masa show kelab kelahi kalau x silap malam ke-3 Galaxy tab nasuha hilang..aku dah boleh agak dah sapa yg curi sengaja aku simpan dlm ati..mlm tu pun kitorang CSI jap kt khaleel...esok tu ramai2 suma tnya kt mamat tuh..akhirnya galaxy tab nasuha jumpa balik..heran btul dgn spesies manusia cmni..katanya tdesak...nk curik brg org pe kjdahnya, kalo rasa tdesak cuba la bwk bbincang kot2 bleh tlg pape yg patut..haihhh...mnyusahkan org jee...tu satu kes, masa mlm last show pertama kali dalam sejarah teater kt USM ada selipar audien hilang...bukan satu, tp 4 pasang,,ntah sapa laa yg mai buat kacau x tau..huhuhu...abis suma mood krew kelab kelahi hilang...pape pun...kelab kelahi mmg terbaik...aku punya watak dlm tu just coach je, at the same time aku pun jadi backup singer ngan faiz utk scene muzikal...


Selepas habis pementasan.. Dari kiri Kak nawal, Arja Lee, Aida, kak yus, Abu, Andy, Zul, Aku, Amy n Dila...

Malam je aku gi teater, siang aku join shoot drama Musim Cinta Belum Berakhir RTM..mula2 cam x mo join sbb aku penat sgt, tp sbb ada gak member2 lain dr kasanova team aku pun rasa mcm nk join la kann...payment pun agak best, kalau ada dialog bnyk skit lah dpt, so aku ada scene dgn Anne yg kami jadi pelajar senior..heeeee nnti jgn lupa saksikan drama ni bulan november nnti...so, kami shooting 3 hari sekitar USM n last day kami shoot kt Rumah P.Ramlee...antara artis yg terlibat Zulhuzaimy, Jue Aziz n Along...thanks kpd Azizul Ammar merangkap senior sbb invite kami utk blakon wlaupun extra je kan...hehe..thanks....ni ada pic skit...tgk naa...









Selesai je shooting drama ni aku ada lagi 6 assignment bertaip dgn 1 presentation..perghhh..jenuh aku nk pulun keja suma ni...huhuhu..tinggal lg 2 je nak siap...damn!!....xpelah....so kalo aku rajin nnti aku update lahh sal title "berdiri seorang perindu" tu..skang nk gi kelas...daaaa

No comments:

Post a Comment