Tuesday, May 15, 2012

DAMN!!!!!....so blur today

Salam.. 15 Mei 2012...of course hari ni birthday adik paling kecik aku Siti Nurjeena Wazeera..along syg Jeena...huhu..lama x balik umah..busy dgn keja kat school...hmm..Hari ni aku sgt blur...badan dah menggigil rasa mcm nak demam, badan panas...so pagi ni aku mulakan dgn bangun pagi seawal 7pagi..lama rasanya x bgn pagi cmni...bukan pe..dengar cita hari ni kelas TITAS yg last so aku amik inisiatif gk la bgn awal gi kelas..memang btul pun kelas last hari ni nasib baik aku gagah gi gak...so after that aku bsiap pula nk ke kelas acting...hmmm aku rasa mcm bangang sat dlm kelas, aku rasa aku post gak benda ni kat FB..Apa korang rasa bila kita dah tolong orang n then dia buat bodo kat kita...Come on la, bukan aku nk mtk ang ucap tima kasih or whateva tp at least ko jgn buat aku rasa mcm bangang...ok as adik2 aku rasa mcm x kisah la kalo aku tlg ang tp at least hargai la skit...ntah laa..ok thats one thing...one more thing buat mcm aku x wujud then tetiba dtg dok sbelah aku rilek je kan mai nyembang..apa igt aku xde prasaan,..

xpelah, habis tu aku gi lunch ngn 'My syg' kat Anjung Budi mkn egg on toast...then masuk kelas Janet, mcm biasalah kelas janet mmg sntiasa mencabar n sampai tahap kami satu kelas kena halau suruh keluar...just 2 org je keluar, aku n yg lain still stay sbb bg aku whats the point kita nk keluar kelas cmtu je sebab kita bukan bodo smpai x buat revision langsung...tmbh plak x pnah lg dlm kelas janet aku x buat revision, wajib aku buat revision wlaupun surf internet last mnit as long as aku still ada buat revision...habis je kelas aku minum la jap kt Subaidah, masa ni lah aku ada mslh lg besar dok mai sketui kt aku...haihhhh...Ok, aku tulis ni bukan sebab aku x syg dia tp x juga bmaksud aku nk mburukkan dia sbb mmg aku syg dia...kami dah together gether hampir 5 tahun...xde apa lg benda nk mrisaukan sbb masing2 dah matang n tau apa yg patut n apa yg x patut...

Aku dah bgtau awal2 dah aku ada nk buat keja kt pelenggang after Janet's class..tlg la faham aku..kalo x fhm pun at least guess apa yg aku nk buat tmbh2 show utk teater Perantau Zaman ada lg 2 hari je nk show...memang kalut skit la kan...perang besar gak lah..aku x tau apa yg aku nk buat but im so dissapointed bila dia buat cmni..aku tgh buat keja...Ya Allah sabar je la, lepas tu aku totally out of the mood...bayangkan lah kita tgh ada keja, at the same time ada masalah..yes, sampai bila nk blakon professional depan mata orang...aku yg selalu rajin nyembang ngan org terus speechless, terus xde mood gila babas....even pas meeting production pun aku ada teman jo makan, aku mmg seriously x lalu makan..aku x tau kat sapa nk aku luahkan apa yg aku tgh rasa....syukur masa kt kedai makan kawan aku yg aku panggil "Ustad" msg aku dia ajak dtg kedai burger sbb dia kata salam accident baru2 ni....SALAM ACCIDENT??...aku tkejut terus haa lah sblum ni pun salam biasa accident teruk...aku start moto trus gi sana....hmmm rupa2 nya salam x teruk pun, ada luka2 skit je...alhamdulillah la kann....then dah lama aku x jumpa dorg since siang tadi mood aku mmg x mnentu, aku trus luahkan apa yg aku rasa as a student kat USM...Hmm memang aku sbagai lelaki rasa mcm nak menangis..bgenang gak lah air mata aku bila aku cita masalah aku kat ustad n salam...dorg mmg pendengar yg baik, dorg paham aku...thanksss sahabat....betul kata ustad, walaupun dia x boleh tlg aku dari segi kewangan n so on but at least dia bleh tlg dengar mslh aku kira ok sgt lahh..lega betul bila dah cita mslh aku rasa mcm at least 50% mslh aku mcm dah ok skit..aku boleh cool down skit...mungkin sebab burger yg ustad bg kot...dia skang dah maju, buka kedai burger steam kat depan Hammer Bay...hmm....semoga bjaya la aku doakan....oklah...smpai sini je kot...bnyk lg actually benda aku nk post tp mungkin masa tido dah smpai kot..huhu....buat Siti Zaleha Kamis, i love u so much dear..x kisah apa pun yg blaku, i tetap syg u....cewaaahhhh...

P/S: tetiba teringat zaman2 masa sama2 susah masa diploma dulu...makan tgh hari tu x penahnye lauk ayam...mesti lauk daging burger, x pun lauk teluq...hihihihi...

No comments:

Post a Comment